Brenner du for å skape en god kundeopplevelse?
Vår primæroppgave er å være førstelinjehjelp for alle våre kunder og eget salgskorps i hele Norge.
Vi bistår både kunder og salgskorpset vårt med blant annet ordre- og produktspørsmål, sporing av sendinger og fakturaspørsmål. Vi besvarer henvendelser på telefon, chat, kundeportal og epost. Vi varsler også kunder proaktivt ved forsinkelser.
En dag hos oss er hektisk og variert. Man må klare å håndtere flere saker om gangen, samtidig som man holder de frister og avtaler man setter med kunden. Servicefølelsen sitter i ryggraden vår og vi strekker oss langt for at kunden skal være fornøyd.
For å lykkes hos oss må du brenne for service og kundefokus, du må håndtere hektiske dager og gjerne komplettere dette med erfaring med CRM-systemer og bransjeerfaring.
Vi er en sammensveiset gjeng på 10 personer som har det veldig bra på jobb sammen. Arbeidsmiljøet er inkluderende og det er viktig for oss at det skal være gøy å jobbe hos Motek kundeservice.
Stillinger i teamet:
- Kundeservicemedarbeider
- Leder Kundeservice