Ønsker du en spennende karriere innen marked?
Marked er en sentral avdeling i Motek organisasjonen og består av ulike fagområder:
Markedskommunikasjon
I avdelingen for markedskommunikasjon og digitalt salg jobber vi med kommunikasjon og salg gjennom nettbutikken vår. Teamet består av ulike roller innenfor markedsføring, netthandel og grafisk design. Vi jobber med å lage engasjerende innhold av høy kvalitet, enten det er trykt materiell, artikler eller foto og video. Vi har også ansvar for å stadig forbedre kundenes handleopplevelser på nett.
Hos oss er hverdagen hektisk, men veldig variert og spennende.
Ingeniør
Ingeniør avdelingen består av feltingeniører, ingeniører (back-office) og forretningsutviklere. Totalt 15 ingeniører.
Våre ingeniører har en rådgivende rolle og jobber ute på prosjektene sammen med prosjektledere, byggingeniører, arkitekter og designere. Gjennom å være involvert i en tidlig fase av prosjektet utvikler du relasjoner gjennom å vise merverdien til våre produkter – fra forankring, installasjon og branntetting til programvaren som følger med de. Din rolle i Motek er viktig da du er linken mellom design og salg, overgangen fra plan til virkelighet. På veien dit håndterer du designbehov, byggstandarder og potensielle problemer. En bakgrunn som bygg- eller maskiningeniør er sterk meritterende.
Våre forretningsutviklere har en sentral og operativ rolle som fagressurs og forretningsutviklere innen strategiske markedsområder. Forretningsutviklerne samarbeider tett med resten av ingeniørteamet med beregning og designarbeid som en del av den totale leveransen til sluttkunden.
Produktledelse
Produktavdelingen har ansvar for Norges mest spennende produktportefølje mot det profesjonelle byggemarkedet. Vi markedsfører kjente merkevarer som Hilti, Festool og Bostitch samt et utvalg av kvalitetsprodukter fra andre produsenter. Vi markedsfører også produkter under vårt eget merkevarenavn, Motek. Produktsjefene arbeider med hver sin produktlinje og har en variert og spennende arbeidsdag. Vi har ansvar for all leverandørkontakt, utvalg av produkter til salg basert på markedskunnskap, opplæring og markedslanseringer.